Look // Sporty maxi dress

LOOKS, STYLE

“Wat wil je aandoen?” Een vraag die mij talloze keren werd gesteld toen ik een dreumes was die aangekleed moest worden door de mama. “Een jokje.” Vrij vertaald: een rokje dus. Jaren later zou ik alleen nog maar broeken willen dragen. Intussen maakte de tomboy in mezelf plaats voor mijn vrouwelijke zelve en draag ik des te meer kleedjes. Vandaag een look featuring mijn inner badass girly-girl.

Badass klinkt meteen al te ruig, maar toch. In deze look deel ik een outfit die helemaal top is dit seizoen. Ik draag een mouwloze kaki A-line maxidress van JBC. De A-line is perfect voor mijn bredere onderkant. Het jurkje op zich is enorm simpel. Het heeft een ronde hals en een totaal nutteloos borstzakje. Wat ik zo fijn vind aan deze jurk, is de split aan de zijkant van het kleed.

Sinds enkele weken ben ik in het bezit van mijn eerste – shame on me – paar witte sneakers. Geen Adidaskes, maar Nikes en ik ben fan! De komende soldenperiode ga ik het nog erg moeilijk hebben, niet nog een extra paar witte sneakers te gaan halen. 😉

De handtas heb ik geclaimd nadat ze op de stapel lag om naar de tweedehandswinkel te brengen. In mijn ogen is deze tas van Boo! een echte madammensjakkos, maar I kinda dig it. Op de voorkant staan drie soort-van bloemen. De handtas zelf is opgedeeld in twee vakken die je met een rits van een 10-tal centimeter afsluit. Dit zorgt ervoor dat er dus ruimte is om thuis te komen en te merken dat je portefeuille gestolen is, ware het niet dat dit vermeden kan worden door een handige drukknop. Hierdoor verdwijnt de open ruimte en wordt de tas iets compacter.

De zonnebril is er eentje van H&M. Als besluiteloze ziel die steeds nieuwe montuurtjes wil, kan ik absoluut geen geld uitgeven aan een duur paar sunnies, dus opteer ik liever voor een cheap-ass exemplaar van een fast-fashionketen.

 

Jurk: JBC //
Schoenen: Nike //
Handtas: Boo! //
Zonnebril: H&M //

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

2 gedachtes over “Look // Sporty maxi dress

Geef een reactie

