Look // WE boyfriend jeans

LOOKS, STYLE

Let’s talk denim. Let’s also talk big butts and thick thighs. Geen heilige drievuldigheid als je het mij vraagt. Zeker niet wanneer je hopeloos op zoek bent naar een nieuwe jeans en blijkt dat geen enkele denim hoger geraakt dan je dijen. Tot je die ene perfecte broek vindt. Het geluk kan niet op. En dat is waar WE fashion in the picture komt. Vusje voor jullie.

Een zoektocht naar een jeans resulteert meestal in mezelf en het hoopje ellende, dat nog overblijft na een uitputtende pasronde, bijeen schrapen en hopen dat ik de komende weken niet door mijn broek scheur bij een te bruuske beweging. Mijn probleemzone – in het geval van broeken shoppen effectief een probleem – zijn mijn benen. Maar echt. Een broek die normaal wat losser zou moeten zitten, zoals een boyfriendjeans of een momjeans, wordt heel vaak een skinny. Get the picture? Zelfs de modellen van H&M+ zijn na één wasbeurt herleidt tot formfitting broekskes.

Toen ik ging soldenshoppen, botste ik in de WE op een boyfriendjeans die toevallig in mijn maat nog in het rek hing. Vastgrijpen en niet meer loslaten, dacht ik. Ik ging naar de paskamers, trok de broek zonder enig probleem aan en was zo gelukkig als een klein kind toen bleek dat mijn probleemzone er verdomd goed uitzag. Het model zat niet strak, spande nergens en was nog iets te los aan mijn heupen.

Zelfs na de eerste wasbeurt is er niks veranderd aan de pasvorm en zit de broek nog even comfortabel als de eerste keer dat ik ze aantrok. Ik ben echt heel benieuwd hoe lang deze broek gaat meegaan, al heb ik het gevoel dat deze jeans de schuring van mijn volle dijen zal aankunnen. Komaan hé, broekske, you can do it.

 

Broek: WE //
Top: H&M //
Jas: H&M //
Schoenen: Nike //
Ringen: Other Stories //
Handtas: Longchamps //
Sunnies: Jack & Jones //

Heb je net als ik ook het perfecte item gevonden waardoor je probleemzones er damn good uitzien? Of ben je nog hopeloos op zoek tussen de berg solden die steeds kleiner en kleiner wordt? Schrijf het neer in de reacties, ik hou ervan ook jouw verhaal te lezen!

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Een gedachte over “Look // WE boyfriend jeans

  1. Kzin echt nun fan van u blog meid , niet normaal, nu met die broekproblemen voel ik mij zo opgelucht dat ik niet de enige ben met dat probleem. Ik ben de komende jaren broeken beginnen haten met hun onrealistische maten en veel te skinny pijpen. En nu ik werk ben ik verplicht een broek te dragen dus u bericht maakte mij even happy. Want ik dacht dat ik de enige was die mét broeken uit het paskot kwam die niet paste omdat mijn billen het niet willen. En dan snel tegen mama zeggen ze was niet mooi in de plaats van toe te geven dat ze niet passen.

Geef een reactie

